Bra youtubelänkar

Användarens profilbild
bastard
Inlägg: 10779
Blev medlem: 25 apr 2019 23:20
Ort: South of Heaven

Re: Bra youtubelänkar

Inlägg av bastard »

det är så med allt som sprider ut sig från dom som kan till dom som inte ens fattar varför

men se på den ljusa sidan dom dör först när det blir verklighet :mrgreen:

men, 99% i dagens media är , tänkte säga dynga, men bra dynga göder växter till frodighet, så det får nog bli deponiavfall
kiss, keep it simple stupid
funderar om inte Thanos hadde rätt ändå
Användarens profilbild
maskros
Inlägg: 3028
Blev medlem: 05 maj 2019 19:45

Re: Bra youtubelänkar

Inlägg av maskros »

Du kan ju muntra upp dig - eller inte - med lite advokatsnack och få nya förskräckande insikter i vart rättsstaten är på väg. https://youtu.be/I8cvGYZqzAI
10 välspenderade minuter.
Slumpen är inte din vän, och solo fungerar inte i längden.
Ni siquiera un diente de león puede manejar todo.
Collapse now, and avoid the rush!
Användarens profilbild
Marie
Inlägg: 2874
Blev medlem: 29 apr 2019 21:28
Ort: Linköping

Re: Bra youtubelänkar

Inlägg av Marie »

Ursus skrev: 04 maj 2023 20:56 6453ff5a82636147595714.jpg


Gjorde misstaget att söka efter "Bushcraft" idag på Youtube...

Tjaa. Vad ska man säga? Detta gör mig bara antipatisk och dyster. Vad har blivit av den hobby som man en gång älskade så? Influencers är verkligen omvända Kung Midas-ar. Allt de rör vid blir skit. Allt gott drunknar i ett hav av nonsens.
Tja vad ska man säga. Jag tror du fastnade framför det, då det var lite naket. ;) *hihihi* :hug:
Marie: Ingenting är omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid att genomföra.
Under belägring: "Assumption is the mother of all fuck ups" = kolla fakta/fråga
Road House: "Always be nice..... until it's time to not be nice"
Ursus

Re: Bra youtubelänkar

Inlägg av Ursus »

Marie skrev: 04 maj 2023 22:45
Ursus skrev: 04 maj 2023 20:56 6453ff5a82636147595714.jpg


Gjorde misstaget att söka efter "Bushcraft" idag på Youtube...

Tjaa. Vad ska man säga? Detta gör mig bara antipatisk och dyster. Vad har blivit av den hobby som man en gång älskade så? Influencers är verkligen omvända Kung Midas-ar. Allt de rör vid blir skit. Allt gott drunknar i ett hav av nonsens.
Tja vad ska man säga. Jag tror du fastnade framför det, då det var lite naket. ;) *hihihi* :hug:
Nja, lite för vanilj för min smak! Men om det börjar involvera rep och latex, så... :notme:
Användarens profilbild
rödluvan
Inlägg: 1076
Blev medlem: 04 okt 2019 18:32
Ort: Norrland

Re: Bra youtubelänkar

Inlägg av rödluvan »

och nomex huvor... :notme:
(Jag har en också, svart till och med, och eldfast... :mrgreen: )

Nå, men jag får upp en del som handlar om maskinmek och liknande men de heter inte alltid "survivalism någonting..." många månskensbönder/hillbilly kanaler finns ännu kvar som har vettigt och intelligent innehåll om man har tid att gå igenom en stor mängd information först.

Jag får ofta in dem via andra kanaler som veteranfordons motorer, smide, jordbruk,mm.
Слава Україні!
In Cthulhu We Trust: All Others Will Pay.
But who's that stranger in the dark? His vesture is dabbled in blood his masque shows scarlet signs of pest masque of the red death. Darkness and decay, and the red death holds dominion over all
Användarens profilbild
Marie
Inlägg: 2874
Blev medlem: 29 apr 2019 21:28
Ort: Linköping

Re: Bra youtubelänkar

Inlägg av Marie »

Ursus skrev: 05 maj 2023 09:05
Marie skrev: 04 maj 2023 22:45
Ursus skrev: 04 maj 2023 20:56 6453ff5a82636147595714.jpg


Gjorde misstaget att söka efter "Bushcraft" idag på Youtube...

Tjaa. Vad ska man säga? Detta gör mig bara antipatisk och dyster. Vad har blivit av den hobby som man en gång älskade så? Influencers är verkligen omvända Kung Midas-ar. Allt de rör vid blir skit. Allt gott drunknar i ett hav av nonsens.
Tja vad ska man säga. Jag tror du fastnade framför det, då det var lite naket. ;) *hihihi* :hug:
Nja, lite för vanilj för min smak! Men om det börjar involvera rep och latex, så... :notme:
:lol: :up:
Nya trenden.. survivalism-bdsm... the fun way of doing boring things. *hahaha* :mrgreen:
Marie: Ingenting är omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid att genomföra.
Under belägring: "Assumption is the mother of all fuck ups" = kolla fakta/fråga
Road House: "Always be nice..... until it's time to not be nice"
Användarens profilbild
xsive
Inlägg: 2531
Blev medlem: 28 apr 2019 12:54

Re: Bra youtubelänkar

Inlägg av xsive »

Marie skrev: 04 maj 2023 22:45
Ursus skrev: 04 maj 2023 20:56 6453ff5a82636147595714.jpg


Gjorde misstaget att söka efter "Bushcraft" idag på Youtube...

Tjaa. Vad ska man säga? Detta gör mig bara antipatisk och dyster. Vad har blivit av den hobby som man en gång älskade så? Influencers är verkligen omvända Kung Midas-ar. Allt de rör vid blir skit. Allt gott drunknar i ett hav av nonsens.
Tja vad ska man säga. Jag tror du fastnade framför det, då det var lite naket. ;) *hihihi* :hug:
Anpassar inte sökalgoritmen även till gamla ord man sökt på för att på pappret öka träffsäkerheten?
Söker jag på bushcraft på tuben får jag inte samma träffar. Åtminstone inte på första 2-3 sidorna med klipp.
Kanske säger mer om den som söker än allmänt vad som hamnar i sökträffar…. :notme:
I started out with nothing, and still have most of it left
Ursus

Re: Bra youtubelänkar

Inlägg av Ursus »

Tjaa, jag kollade sist på porr runt 2018-2019, men det kanske är en jävligt seglivad algoritm :lol: Känns som att man borde ha rensat cookies sedan dess
Användarens profilbild
Parabellum
Inlägg: 3287
Blev medlem: 23 apr 2019 21:16

Re: Bra youtubelänkar

Inlägg av Parabellum »

maskros skrev: 04 maj 2023 22:22 Du kan ju muntra upp dig - eller inte - med lite advokatsnack och få nya förskräckande insikter i vart rättsstaten är på väg. https://youtu.be/I8cvGYZqzAI
10 välspenderade minuter.
Advokatsnack gör bra videos! :up:
Du kan lura hela folket ibland, och en del av folket hela tiden, men du kan aldrig lura hela folket hela tiden
COVID-19 överlevande, trots att inga sprutor tagits
Den enda som behövs för att det onda ska triumfera är att goda män inte gör någonting.
Användarens profilbild
maskros
Inlägg: 3028
Blev medlem: 05 maj 2019 19:45

Re: Bra youtubelänkar

Inlägg av maskros »

"Privat fönster" (Firefox, finns motsvarande i Chrome) är en bra grej för att slippa fastna i en bubbla.
Slumpen är inte din vän, och solo fungerar inte i längden.
Ni siquiera un diente de león puede manejar todo.
Collapse now, and avoid the rush!
Skriv svar

Återgå till "Länkar till prepprelaterade saker"